اهدای ۱۵۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند چهارمحال و بختیاری

۱۵۰ دستگاه تبلت توسط یک مؤسسه خیریه تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی در استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ دستگاه تبلت توسط یکی از مؤسسات خیریه تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی قرار گرفته است.

او بابیان اینکه نیازسنجی امکانات مورد نیاز مددجویان از رویکرد‌های این نهاد است افزود: با توجه به آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی توسط مددکاران شناسایی شده‌اند.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: توزیع تجهیزات آموزش آنلاین از ابتدای سال تحصیلی در چندین مرحله با مشارکت مؤسسات خیریه و نیکوکاران انجام شده است.

او ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون در سه مرحله ۲۰۳ دستگاه لپ‌تاپ و ۲۱۰ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان توزیع شده است.

محمدی گفت: این تبلت‌ها با اولویت دانش‌آموزان پشت کنکور فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی، دانش‌آموزانی که عضو شبکه شاد نیستند و دسترسی به هیچگونه ابزار آموزش آنلاین را ندارند و خانواده‌های دارای دو دانش‌آموز و بیشتر که فاقد هرگونه تجهیزات آموزش مجازی هستند، توزیع شده است.

او با اشاره به تأمین تجهیزات الکترونیکی برای سایر دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.