مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۴۵۶ واحد مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان احداث و تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۴۵۶ واحد مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان احداث و تکمیل شد.

او افزود: تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکرد‌های این نهاد است که زمینه آسایش و خودکفایی خانواده‌های مددجو را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: مددجویان فاقد مسکن با مشاوره مددکاران به حوزه مسکن معرفی می‌شوند که در صورت دارا بودن شرایط، جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

او با اشاره به پرداخت کمک‌های بلاعوض همراه با تسهیلات به مددجویان ادامه داد: مؤسسات خیریه و خیران سهم بالایی در تأمین هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان دارند.

ملک پور بابیان اینکه از این مجموع ۳۰۸ واحد در شهر‌ها و روستا‌های استان احداث شده است گفت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان از کیفیت بالایی برخوردار و تمامی مراحل با نظارت سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود.

او با اشاره به تکمیل واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی خاطرنشان کرد: ۱۴۸ واحد مسکونی توسط کمیته امداد استان در شهر‌ها و روستا‌های استان تکمیل شده است.

ملک پور افزود: تأمین مسکن سهم مهمی در خودکفایی مددجویان دارد که این امر با کمک‌های خیرخواهانه مردم استان محقق می‌شود. نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار