از ابتدای امسال، مردم چهارمحال و بختیاری ۲۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال، مردم استان ۲۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

او افزود: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری شامل کمک‌های نقدی، کالا و انجام خدمات رایگان برای نیازمندان است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به فعالیت ۹۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی (درمانی و کارآفرینی) توسط مردم هر منطقه راه‌اندازی و با نظارت کمیته امداد استان اداره می‌شوند.

او ادامه داد: دو میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و ۲۰ میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی میان نیازمندان همان مناطق توزیع شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار