مدیر شرکت توزیع برق مهاباد گفت: به مناسبت دهه فجر طرح‌های برق رسانی این شهرستان با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

زایر مدیر شرکت  نیروی برق مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ١٣٢ طرح برق رسانی با بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد که سهم مهاباد از این مقدار ۵ طرح با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

زایر افزود: احداث ۳ دستگاه ترانز در شهر کوگ تپه و یک دستگاه در روستای حاجی خوش، تبدیل سیم مسی به کابل خود نگه دار، برق رسانی به یک صد چراغ معابر در روستا‌های مهاباد و تامین برق مسکن‌های مهر و روناس از جمله طرح‌های دهه فجر امسال است.

حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی نیز گفت: احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به طول ٨١ کیلومتر، توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول ٢٧٢ کیلومتر و توسعه و احداث دو باب ساختمان از طرح‌های قابل بهره برداری شرکت برق در آذربایجانغربی است.


بیشتر بخوانید


بگلو تصریح کرد: همچنین در دهه فجر امسال ٢۶ طرح برق رسانی هم در استان کلنگ زنی می‌شود که برای این طرح‌ها یکهزار و ۵٨٠ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.