اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند که در درگیری‌های نظامی توفیق ندارند لذا با کاهش ارزش پول ملی در تلاش هستند تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم سالگرد تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور با گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه لحظات ورود امام(ره) لحظات تاریخی و ماندگاری است و ورود امام در شرایطی که همه امید‌ها نا امید بود و نفس‌ها در سینه حبس بود رخ داد، گفت: کسی باور نمی‌کرد که تا دندان مسلح شاه و یکی از حکومت‌هایی که به عنوان یکی از ایالت‌های آمریکا از نظر وابستگی به استکبار مشهور بود ساقط شود و امام خمینی(ره) قادر باشد چنین حکومتی را ساقط و حکومتی تعیین کند و در نهایت با انتخاب مردم ایجاد شود.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تا سال‌ها آمریکایی‌ها باور نمی‌کردند نظامی مانند جمهوری اسلامی مستقر شود و اگر به حرف‌های آن‌ها در ابتدای انقلاب دقت کنیم می‌بنیم که مرتب اعلام می‌کردند انقلال اسلامی چند روز آینده یا چند هفته آینده‌ سقوط می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد.

او توضیح داد: امروز باید خدا را شاکر باشیم که با هدایت‌های داهینانه رهبر انقلاب همواره در مسیر صحیح هستیم و خود باوری در جهت شکوفایی جلوه‌های که پیشرفت را برای کشور تامین می‌کند تقویت می‌کنیم و جزو این مسیر، مسیر دیگری متصور نیست.

تلاش اسکتبار برای کاهش ارزش پول ملی

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمن بداند تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از مسیر خود منحرف کند، گفت: آن‌ها از آنجایی که می‌دانند در درگیری‌های نظامی توفیقی ندارند لذا با کاهش ارزش پول ملی در تلاش هستند تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

اسلامی اظهار کرد: به کسانی که تریبون دارند و تخریب می‌کنند هشدار می‌دهیم چرا که آن‌ها متوجه نیستند که به تحریم‌های ما دامن می‌زند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این در حالی است که استکبار، کشور‌های دیگر را وادار می‌کند که حقوق کارکنان سفارت خانه‌های خود در ایران را با دلار پرداخت نکنند تا دلاری وارد کشور نشود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: آن‌هایی که به لحاظ اقتصادی و ظرفیت‌های تکنولوژیکی ما را دچار نارسایی می‌کنند و حتی کسانی که با رفتار‌های سیاسی در داخل دچار التهاب اقتصادی می‌‌شوند با اقداماتشان آب به آسیاب دشمن  می‌ریزند.

اسلامی تصریح کرد: ما در وزارت راه مسیری را دنبال کرده‌ایم که نگاهمان به داخل است، چون دانش و تخصص داریم و این امکان را داریم که اهداف توسعه یافته کشور را زودتر از آنچه تصور می‌شود محقق کنیم.

اسلامی بیان کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰۰ پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار و ارزش بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح کردیم.


بیشتر بخوانید


اسلامی در پایان بیان کرد: امروز هم ۱۲ پروژه در فرودگاه مهرآباد افتتاح شد و شاهد ارتقای رضایت مردم با افزایش میزان خدماتی که ارائه می‌دهیم، هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
آره دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اقای اسلامی تحریمها شما رانمی تواند ازپای در اورولی ما رابا حقوق دوملیون تواین وضعیت ازپای دراورده که هیچ بلکه به زمین هم خوردیم لطفاً نگو ما بلکه فقط خودت را بگو
آخرین اخبار