گلبانگ انقلاب در زنجان طنین انداز شد

صبح امروز همزمان با سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر مراسم گلبانگ انقلاب در دبستان شاهد نرگس زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی کشور درعرصه‌های مختلف شد و نیروی انسانی هم توانست رشد و نمو پیدا کند.

او  با تأکید بر نقش نیروی انسانی در پیشرفت هر کشور و قدردانی از تلاشگران آموزش و پرورش که نگذاشتند در وضعیت کرونایی تحصیل تعطیل شود، گفت: امیدواریم نسل آینده قوی‌تر از نسل دیروز نگهدار دستاورد‌های نظام باشند.

استاندار زنجان هم در این مراسم دهه فجر را دهه عزت و ایثار دانست و گفت: امروز روز پیروزی ما و روز شکست استبداد است.

حقیقی افزود: علی رغم اینکه دشمنان با ترفند‌های مختلف خواستند ضربه وارد کنند، اما انقلاب در مسیر حقیقی خود قدم گذاشت و اکنون پس از ۴۲ سال همچنان در دنیا زبانزد است.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش هم در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: ۱۸۸ هزار دانش آموز و ۱۱۴ هزار معلم در استان زنجان وجود دارد که ۱۶۵ هزار دانش آموز دربستر شاد احراز شدند و با اینکه شرایط کرونایی تحصیل دانش آموزان را بسیار سخت و دشوار کرده است معلمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.