فرماندار شهرستان بشرویه گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۶ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

شفیعی فرماندار بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در تمامی حوزه‌ها از جمله بهسازی روستایی، انتقال آب، راه روستایی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، اشتغال در حوزه تعاون، ورزش و جوانان، برق و گاز پروژه افتتاحی خواهیم داشت.

او افزود: از این تعداد ۱۱۰ پروژه افتتاح و ۱۶ پروژه کلنگ زنی می‌شود که در مجموع برای این پروژه‌ها ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شفیعی بیان کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌هایی را افتتاح خواهیم کرد که کلنگ آن‌ها در دهه فجر پارسال به زمین زده شده است و یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها گازرسانی به روستای نگینان است.


بیشتر بخوانید


فرماندار بشرویه عنوان کرد: از لحاظ تعداد، اداره برق بشرویه بیشترین تعداد پروژه و از لحاظ اعتبار اداره گاز شهرستان بیشترین میزان اعتبار را در پروژه‌های دهه فجر امسال به خوداختصاص داده است.

او در ادامه اظهار کرد: از مزایای اجرای پروژه‌های دهه فجر منتفع شدن همه مردم بشرویه است و برای ۱۸۸ نفر هم اشتغال ایجاد خواهد شد.

شفیعی با اشاره به اینکه برای خدمت رسانی به مردم نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد، افزود: باید با تدبیر و درایت بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.