امام جمعه کرمان:

آمریکایی ها دنبال حذف نفوذ ایران اسلامی از منطقه اند

امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی‌ها امروز دنبال برجام دو، محدودیت ایران و حذف نفوذ ایران اسلامی از منطقه اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرمان که در مصلای امام علی (ع) برگزار شد، با توصیه به رعایت تقوای الهی، به توصیف حال بهشتیان پرداخت و گفت: اهل بهشت، وقتی به جایگاه پر نعمت بهشت با آرامش کامل وارد می‌شوند، مورد استقبال نگهبانان بهشت واقع می‌شوند و در خشنودی کامل بسر می‌برند.

او افزود: بهشت میراث کسانیست که در دنیا اهل تقوی بوده و ایمان آورده اند و اعمال صالح انجام داده اند و این بهشت بسیار وسیع‌تر از اعمال و زحماتیست که ما در دنیا متحمل شده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی به ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و با تبریک تولد نورانی آن حضرت و روز زن و مادر تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) شخصیت ارزشمندی است که جایگاه و نقش آن در تاریخ اسلام کم‌نظیر است.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه حضرت زهرا (س) ام الائمه و کانون ولایت و امامت است، بیان داشت: ایستادگی پای نبوت و رسالت و مقاومت در دفاع از ولایت و امامت تا شهادت در کارنامه درخشان حضرت زهراست که برای آن هزینه‌ها پرداخت کرد و اجازه نداد حلقه اتصال مردم با خدا قطع شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه روز زن و مادر باید در ولادت این بانو مورد توجه قرار بگیرد، گفت: امام راحل فرمود: جایگاه زن جایگاه انسان سازیست و حتی ایشان به صراحت فرمودند: اگر جایگاه زن‌های انسان ساز را از ملت‌ها بگیرید، آن‌ها شکست می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: با کمال تاسف، دو ظلم بزرگ به زن‌ها وارد شده که یکی از آن‌ها ظلمی است که در دوران جاهلیت به زنان وارد می‌شد و ظلم دوم به جامعه زنان، ظلمی است که امروز به اسم آزادی‌های بی حد و حصر به محوریت غرب و لیبرال اتفاق می‌فتد و امروز با کمال تاسف زن مظلوم را قانع کردند که شما به آزادی‌های بی حد و حصر و بدون ضابطه پای بند باشید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اسلام شخصیت زن را در جایگاه رفیع انسان سازی تحت ضابطه‌ی شرع مقدس اسلام قائل است.

او در بخش دیگری از سخنانش به تولد حضرت امام (ره) و دهه مبارک فجر اشاره کرد و ضمن تبریک این مناسبت‌ها گفت: تولد حضرت امام (ره) تولد اقتدار و تولد ولایت فقیه به دست توانمند حضرت امام با هدایت ایران اسلامیست.

امام جمعه کرمان به ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: ورود شجاعانه امام به ایران با شعار‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مردم که چهار شعار کلیدیست، رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: استقلال به معنی آزادی ملت و حکومت از تحمیل زور و قلدری و رهایی از سلطه جهانخواران و آزادی به معنی حق تصمیم گیری و اندیشه در چهار چوب دستورات الهی که بشر عبد دیگران نباشد، است.

او بیان داشت: جمهوری به معنی توجه به رای مردم در تصمیم‌های مهم کشور (مسئولان مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم انتخاب شوند) در سایه اسلام و دستورات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: امام عظیم الشان ۱۲ بهمن وارد کشور شد و با حمایت مردم فهیم ایران، این ۴ عنوان (استقلال، آزادی، جمهوری، اسلامی) را عملیاتی کرد و ۴۰ سال بر آن ایستادیم و سختی‌ها را تحمل کردیم و هم اکنون در آغاز راه چله دوم هستیم.

او افزود: امروز حرف‌های احمقانه غربی‌ها و کاخ نشینان آمریکا را می‌شنویم که دنبال برجام دو و محدودیت ایران و حذف نفوذ ایران اسلامی از منطقه اند و با صراحت می‌گویند، زمانی به برجام بر می‌گردیم که ایران برگردد؛ ولی دولتمردان دلداده امام (ره) و رهبری و مردم با قدرت و قاطعیت از حقوق ملت دفاع می‌کنند و در سختی‌ها با ایستادگی و اقتدا به شهدا مثل شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، پیروزی را برای کشور و ملت به ارمغان می‌آورند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار