حجت الاسلام کاظمی زاده گفت: با روی کار آمدن ترامپ آخرین ضربات مهلک به سیاست خارجی آمریکا وارد شد و ابهت پوشالی این رژیم در جهان شکسته شده است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی زاده امام جمعه موقت و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی زاده امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: امروز ۱۹ دی ماه سالروز علمیات پیروزمندانه و غرور آفرین کربلای پنج است که با فاصله پانزده روز پس از کربلای چهار آغاز شد.

اوافزود: عملیات کربلای پنج حدود سه ماه طول کشید در حالی که پرهزینه‌ترین و پرتلفات‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود.

امام‌جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این علمیات نقش مهمی را ایفا نمود در این عملیات بیش از ۱۵۰ کیلومتر از خاک پاک کشورمان از لوث وجود بعثی‌ها آزاد شد.

حجت الاسلام کاظمی زاده گفت: در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ شاهد قیام خونین مردم قم بودیم که این مهم‌سرآغاز اعتراضات بعدی و زمینه ساز سرنگونی رژیم پهلوی شد.

اوافزود: یک‌شنبه ۲۱ دی ماه سالروز شهادت دکتر مصطفی احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای است که در سال ۱۳۹۰ به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

حجت الاسلام کاظمی زاده بیان کرد: در ۲۳ دی ماه سال ۸۸ دشمنان و بدخواهان دکتر مسعود علی محمدی از دانشمندان برجسته کشورمان را به شهادت رساندند.

اوافزود: شهادت دکتر فخری زاده به اقرار آمریکایی‌ها صندوقچه اسرار برنامه‌های هسته‌ای را با خود داشت که به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسید.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: دشمن در اجرای برنامه‌های هدفمند و خبیثانه خودش مصمم است و هیچ توافق نامه‌ای نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد لذا دشمن قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام کاظمی زاده تصریح کرد: طی سالیان گذشته تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب شده است در حالی که دشمنان در سال ۹۸ برای جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور بار‌ها دست به ترور و خباثت زدند.

اوافزود: دشمنان در راس آنان آمریکا و صهیونیست‌ها تصور می‌کردند علم و تکنولوژی باید در انحصار آنان باشد، ولی دانشمندان ما تصورات آنان را باطل کردند.

امام جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: با توجه به شواهد موجود نباید به دشمن اعتماد کرد دشمنی که از یک سو پای میز مذاکره می‌آید و از سوی دیگر به تعهدات خودش پایبند نیست.

حجت الاسلام کاظمی زاده گفت: هر روزی که می‌گذرد به صداقت کلام رهبر عزیزمان بیشتر ایمان می‌آوریم که فرمودند آمریکا رو به افول و زوال است.

اوافزود: جهان آبستن حوادث مهمی است و پایان قدرت غرب نزدیک است لذا شاهدیم که با تایید نهایی بایدن در جلسه کنگره آمریکا ترامپ هوادارانش را تحریک کرد که شورش کنند و در نهایت ۴ نفر کشته شدند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: با روی کار آمدن ترامپ آخرین ضربات مهلک به سیاست خارجی آمریکا وارد شد و ابهت پوشالی این رژیم در جهان شکسته شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار