امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان گفت:امروز در همه کشور‌ها برای شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبود برگزار می کنند ومزارش قرار گاه دلسوختگان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان و با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

خطیب جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: مردم ولایت مدار کوهبنان با بصیرت و معرفت با اجرای برنامه‌های مجازی، فضاسازی، نصب بنر و .... روز نهم دی ماه را گرامی داشتند که جای تقدیر دارد.

اوافزود: منافقان چشم امید به تحریف تاریخ داشتند و در صدد تطهیر فتنه گران بودند که باز هم ناامید شدند آنان باید بدانند در هر شرایطی مردم ایران اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تا پای جان از آرمان‌های انقلاب حراست خواهند کرد.

امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان بیان داشت: شنبه ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است بزرگ مردی که تمام عمرش را در حال مبارزه با استکبار و در میدان جنگ و مقاومت سپری کرد و در نهایت به آرزویش شهادت در راه خدا رسید.

حجت الاسلام کاظمی گفت: با وجود و حضور سردار دل‌ها ارتش بین المللی شکل گرفت و امنیت بر منطقه حکم فرما شد در حالی که آمریکا داعش را بوجود آورد تا پس از تسلط بر منطقه به هدف اصلی خودش ایران اسلامی برسد که این آرزو را دشمنان و بدخواهان به گور بردند.

اوافزود: با شجاعت و دلاوری مدافعان حرم به فرماندهی سردار دل‌ها، تهدید از کشور ما و در نهایت با نابودی داعش از منطقه دور شد.

امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان بیان داشت:سردار شهید حاج قاسم سیلمانی با تشکیل گروه‌های مقاومت نظیر فاطمیون، حیدریون، زینبیون، لواءالمقدس و.. خواب را از چشمان داعشی‌ها ربودند و در نهایت شر داعشی‌ها را از منطقه کوتاه کردند.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: بواسطه تلاش‌های سردار دل‌ها شاهد همکاری سیاسی روسیه با ایران خصوصا در مبارزه با داعش بودیم لذا این ابر قدرت در بعضی از جا‌ها از ایشان دستور می‌گرفت.

او با استناد به بیانات مقام معظم رهبری افزود: سردار شهید سلیمانی اهل معنویت، اخلاص، به شدت انقلابی، پایبند به انقلاب، شجاع، با تدبیر، پرکار، فداکار، نوع دوست، تربیت شده مکتب حضرت امام (ره)، عاشق شهادت، عاشق فرزندان شهدا، و.. بود که این روحیه باعث شد سردار دل‌ها بشود.

امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان بیان کرد: سردار دل‌ها همواره خود را سرباز و مطیع امر ولایت و رهبری می‌دانست لذا طی ۴۳ سال زندگی سیاسی سردار دل‌ها با رمز ولایت مداری به توفیقاتی دست یافت که دیگر برجستگان سیاسی باید غبطه بخورند.

اوافزود: سردار دل‌ها پس از شهادت هم محبوب مردم دنیا بود لذا تشیع جنازه میلیونی و بی نظیر در دنیا داشت و امروز در همه کشور‌ها برایش مراسم یادبود برگزار می‌کنند و مزارش هم قرار گاه دلسوختگان جهان است.

امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان گفت: سردار دل‌ها در وصیت نامه خود می‌فرماید خدایا تو را شکر گذارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز مرا در مسیر عبد صالح دیگری خامنه‌ای عزیز قرار دادی لذا خطاب به مراجع می‌گوید من امام خامنه‌ای را بسیار مظلوم و تنها می‌بینم که نیازمند همراهی شماست که اگر تمام علمای جهان یک طرف باشند و مقام معظم رهبری یک طرف من مطمئنا طرف ایشان می‌روم.

حجت الاسلام کاظمی بیان داشت: چهار شنبه ۱۷ دی ماه روز کشف حجاب توسط رضا شاه پهلوی است آنان در تلاش بودند تا با کشف حجاب قشر جوان جامعه را به قشری فاسد و بی بند و بار مبدل کنند تا وقتی کشورشان را غارت می‌کنند بی تفاوت باشند.

امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان گفت: در اسلام خودنمایی زن در مقابل مرد برای جذب و این فتنه انگیزی کوچکترین اشکالش به گناه افتادن طرفین است که در نهایت خانواده‌ها و جامعه را درگیر می‌کند و آرامش را از جامعه دور می‌سازد.

اوخطاب به جوانان افزود: تمام کسانی که به کمال رسیدند منشا آن احترام به والدین، سحر و نماز شب بوده که این مهم در سنین جوانی تاثیر شگرفی دارددر حالی که منشا تمام بدی‌ها و زشتی گناه و دروغ است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار