امام جمعه انار گفت: قدرت عظیم موشکی ایران یک حرکت رو به جلو است که توقف، کندی و بازگشت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز  انار به رزمایش مهم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این رزمایش‌ها، قدرت عظیم پهپادی در غرب آسیا و قدرت دشمن شکن موشکی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

او  افزود: این رزمایش‌ها، علاوه بر تامین امنیت معیشت و زندگی مردم به دنیا نشان داد، قدرت عظیم موشکی ایران یک حرکت رو به جلو است که توقف، کندی و بازگشت ندارد .

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: این رزمایش‌ها دوستان و حامیان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان امیدوار کرده و می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران هرگز آن‌ها را تنها نمی‌گذارد.

او بیان کرد: ایران مقتدر، توانمند‌تر و آماده‌تر از گذشته با دست پر، آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

امام جمعه شهرستان انار گفت: پیام مهم این رزمایش‌ها این است که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه و مدیریت جهادی است.

او  در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کسانی که هیچ سر رشته‌ای در امور پزشکی ندارند، متخصصان داخلی را در تولید واکسن کرونا به مسخره می‌گیرند و حاضر هستند جان هموطنانشان به خطر بیفتد و کسی به قبله آمال آن‌ها؛ یعنی آمریکای جنایتکار چپ نگاه نکند.

حجت الاسلام منتظری در پایان خطبه‌ها گفت: از کلیه هیئت‌های مذهبی و هفتگفی، متولیان مساجد و حسینیه‌ها و روحانیت عالی قدر قدردانی می کنم که مراسم فاطمیه را به نحو احسن و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردند.

او افزود: بعضی‌ها باید عاملان گسترش ویروس کرونا را در جا‌های دیگر، نه در جلسات دینی و مذهبی جستجو کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار