حجت الاسلام رضازاده گفت: محور ریگان به نرماشیر از محور‌های پرتردد در استان کرمان است که بودجه شهرستانی برای احداث باند دوم آن کفایت نمی‌کند و نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان گفت: خانواد‌های زیادی در محور ریگان به نرماشیر به دلیل دو بانده نبودن این محور داغدار می شوند.

او افزود: طی روز‌های گذشته، ۵ جوان ریگانی برای امرار و معاش زندگی خود در این محور در آتش سوختند. 

امام جمعه ریگان تصریح کرد: این محور از محور‌های پرتردد در استان  است که بودجه شهرستانی  برای احداث باند دوم  آن کفایت نمی‌کند و نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد.

او بیان داشت: د و بانده شدن محور ۴۵ کیلومتری ریگان به نرماشیر و محور ریگان به ایرانشهر از مطالبات مردم شهرستان ریگان است. 

حجت الاسلام رضازاده بیان کرد: بنده شخصا در مراسم ترحیم جوانان فوت شده حادثه ریگان به نرماشیر، حضور یافتم که مطالبه خانواده این عزیزان سفر کرده، تسریع در روند دوبانده شدن این محور است تا خانواد‌های دیگری داغدار نشوند.

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌های هفته از جمله ۴ بهمن، بستن فرودگاه از سوی بختیار برای  جلوگیری از ورود امام خمینی (ره) به ایران در سال ۵۷ اشاره  کرد و گفت: ایران از همان ابتدا ظلم ستیز بوده است. 

او گفت:  اگر تاریخ را ورق بزنید، مردم ایران در سایه راهنمایی اولیای الهی، راه و رسم استکبار ستیزی را پیش گرفتند و امام خمینی( ره) یکی از اولیای الهی، راه روشن اسلام ناب محمدی را برای مردم روشن کردند. 

حجت الاسلام رضایی در قسمت دیگری از سخنان خود  بیان داشت: به خاطر پیروزی‌ها و اقتدار ایرانیان، رزمایش‌های مختلف ارتش و سپاه مقتدر ایران برگزار شد که این نشان از آن دارد که تامین معیشت مردم در گرو امنیت پایدار و بادوام است.

او تصریح کرد: هزینه‌هایی که برای  امنیت صورت می‌گیرد، از بسیاری از هزینه‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد. 

امام جمعه ریگان گفت: نشان دادن اقتدار ارتش اسلام و سپاه اسلام و این موشک‌هایی که آماده و منتظر پیام مقام عظمای ولایت هستند تا اسرائیل را به خاک مزلت بکشانند، یک راه روشنی است که  نشان می دهد، ما برای آینده‌ای مقتدر‌تر آماده هستیم. 

او بیان داشت: قدرت موشکی ما نه متوقف می‌شود و نه حرکتش کند می شود؛ بلکه حرکت رو به جلو دارد. 

حجت الاسلام رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران شهدای ما کاری ام البنینی کردند و در حال حاضر مادران شهدای مدافع حرم ما، الگوی مادران شهدای حشد الشعبی، لبنانی و سوریه‌ای شدند. 

او بیان داشت: مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرمودند: خانواده شهدا از نظر تاثیرگذاری، ارزش رفتار و حرکت فقط با شهدا قابل مقایسه هستند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.