مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:۴۰۰ تبلت به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان‌های منوجان، کهنوج، رودبار و فاریاب در جنوب کرمان اهدا شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، طی مراسمی  ۴۰۰  تبلت با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال به همت معین اقتصادی منطقه جنوب کرمان به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان‌های منوجان، کهنوج، رودبار جنوب و فاریاب اهدا شد.

اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم اهدای تبلت در منوجان با تقدیر از فداکاری فرهنگیان در دوران کرونا از تامین زیرساخت کمک آموزشی نیز ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون ۳۹۱۲  تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان با مشارکت خیران، بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان تامین شده است.

او از تهیه و اهدای بیش از ۸۰۰۰  تبلت دیگر بین دانش آموزان استان کرمان خبرداد و گفت: بیش از ۸۵ هزار دانش آموز در سطح استان کرمان فاقد ابزار هوشمند برای دسترسی به آموزش مجازی هستند که با توجه به وسعت استان و مدارس روستایی و دانش‌آموزان محروم در مناطق حاشیه شهر، نیاز به کمک و مساعدت بیشتری از سوی خیران، بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان در این زمینه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  افزود: برگزاری کلاس‌های مجازی کنکور در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان با حمایت معین اقتصادی و با حضور اساتید با تجربه در دستور کار است.

بنا به اعلام معین اقتصادی منطقه جنوب کرمان دانش آموزانی که رتبه تک رقمی در کنکور کسب کنند بورسیه می‌شوند و تمام هزینه‌های زندگی آن‌ها به همت معین اقتصادی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.