فاطمه سعیدی دانش آموز زرندی، پس از تهیه فایل صوتی و تصویری کلاس درس، آن را در اختیار همکلاسی‌هایی که اینترنت ندارند، قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این روزهای کرونایی، هر انسانی در هر لباسی، سعی در مهار بیماری کرونا دارد، یکی با لباس سفید پرستاری، دیگری با لباس روحانیت و اقدامات جهادی در کمک به بیماران و ...

این بار داستان متفاوت‌تر است، قهرمان ما فاطمه سعیدی دانش آموز دلسوز پایه پنجم ابتدایی مدرسه شهید جعفری زرند است که با جهاد در راه علم، تلاش کرده کاری کند، کرونا مانع از جدایی همکلاسی‌هایش از علم نشود.

این دانش آموز زرندی گفت: تنها راه کمک به همکلاسی هایم که فاقد اینترنت هستند، رساندن درس نامه به آن‌ها بود.

او افزود: برای این کار، از طریق لپ تاپ فایل صوتی و تصویری آموزش مربوط کلاس درس را تهیه می‌کنم و آن‌ها را در اختیار آن دسته از همکلاسی‌هایی که فاقد امکانات اینترنتی هستند، قرار می‌دهم.

این دانش آموز فداکار در این شیوه با هماهنگی مدیر مدرسه به ۲۳ نفر از دانش آموزان کمک می‌کند.

به گفته حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند، از ۱۷۳دانش آموز این مدرسه، ۲۳ نفر آن‌ها فاقد امکانات اینترنتی هستند که خوشبختانه با اقدام ارزشمند این دانش آموز خردسال، این‌ها هم از درس عقب نمانده اند.

کاظمی با اهدای لوح تقدیر از اقدام جهادی این دانش آموز خردسال زرندی قدردانی کرد.

او با اعلام اینکه این روز‌ها شاهد جهاد علمی دیگری از سوی معلمان جامعه در مبارزه با کرونا هستیم، گفت: معلمان دلسوز زرندی ضمن ادامه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت در فعالیت‌های جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی کرده اند.

کاظمی افزود: ۳۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند که هزار و ۵۰۰ نفر آن‌ها فاقد تبلت و گوشی هستند، پس می‌طلبد خیران و مدیران صنایع و معادن به یاری این دانش آموزان بشتابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.