سرهنگ القاصی مهر از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت و شناسایی و دستگیری ۵ سارق و مالخر حرفه‌ای و کشف ۲ هزار متر کابل برق سرقتی در شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان دهلران به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان دهلران با رصد اطلاعاتی و انجام قدامات پلیسی در چند عملیات جداگانه با هوشیاری و سرعت عمل ۳ سارق سیم برق و ۲ مالخر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با بازرسی صورت گرفته از خودروی متهمان یک قبضه سلاح جنگی، تعداد ۵ قیچی سیم بر و ۲ هزار متر کابل برق درون شبکه‌ای سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او با اشاره به اعتراف سارقان به ۹ فقر سرقت سیم برق، بیان کرد: در ادامه این عملیات موفق پلیسی ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که متهمان با استفاده از آن‌ها اعمال مجرمانه خود را انجام می‌دادند توقیف شد.

سرهنگ القاصی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان بیش از ۱۸ هزار متر کابل برق سرقتی کشف و ۱۱۶ سارق دستگیر و روانه دادسرا شدند.

او با قدردانی از تعامل و مشارکت‌های خوب مردمی با پلیس اضافه کرد: استمرار این گونه طرح‌ها با هدف افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در سطح استان اجرا و پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.