سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار ، از کشف ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای طی یک ماه گذشته در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: در راستای مطالبات به حق مردمی و ادامه طرح‌های پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی ، طرح عملیاتی ذوالفقار در جهت پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز از حیث وجود اراذل و اوباش ، سارقان و سایر مخلان نظم و امنیت عمومی ، در طول یک ماه گذشته توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری تمام توان رزمی ، انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین مشارکت‌های خوب مردمی و پشتیبانی دستگاه قضائی ، ۲ باند سرقت را شناسایی و در این راستا ۸ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در استان، اشاره کرد و عنوان کرد: کشف ۱۱ خودروی سواری، ۵ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی وسایل و قطعات خودرو از دیگر نتایج طرح ذوالفقار بوده است.

او در ادامه به دستگیری ۱۶ متهم متواری اشاره کرد و گفت: در این راستا، یک کلاهبردار و بدل انداز حرفه‌ای نیز که با استفاده از سایت دیوار طعمه‌های خود را فریب و طلاجات بدلی به آن‌ها فروخته بود دستگیر گردید و تا کنون به ۱۰ فقره جعل و کلاهبرداری معترف شده است.

 القاصی مهر با اشاره به اینکه سارقان با شناسائی خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی در فرصتی مناسب اقدام به انجام اعمال مجرمانه خود می‌کردند،افزود: رعایت مسائل امنیتی ، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند و می‌طلبد شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.