نمایندۀ مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نیاز زیرساختی زاوه در حال حاضر تکمیل بیمارستان راشد است. تکمیل این بیمارستان یک حرکت بزرگ برای توسعۀ سلامت منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان راشد زاوه گفت: امیدواریم با همراهی خیران اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان راشد هر چه سریعتر فراهم شود، زیرا که معتقدم تکمیل این بیمارستان یک حرکت بزرگ برای توسعۀ سلامت منطقه خواهد بود.

علیرضا کامل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نز در این مراسم گفت: بیمارستان ۳۲تخت‌خوابی راشد زاوه پیشرفت ۷۶ درصدی دارد. این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۴ هزار و ۱۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان هزینه شده است و بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری از آن مورد نیاز است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: بخش اورژانس با ظرفیت ۱۰ تخت، بخش بستری با ظرفیت ۱۸ تخت، دو تخت اتاق عمل، درمانگاه سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و فضا‌های پشتیبانی شامل: آشپزخانه، لنژری، CSR، پانسیون متخصصین، امحای زباله و حفاظت فیزیکی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

کامل بیان کرد: موافقت اولیه برای چارت تشکیلاتی بیمارستان با هدف جذب و تامین نیروی انسانی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.