فرماندار زاوه گفت: با پیشرفت ۷۳ درصد عملیات ساختمانی بیمارستان شهرستان زاوه، برای تکمیل مابقی آن ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود صادقی فرماندار زاوه گفت:کلنگ بیمارستان زاوه در سال‌های گذشته بر زمین زده شد، اما آن زمان هیچ ردیف بودجه‌ای برایش تعریف نشده بود و فقط مسئولان کلنگی زدند و رفتند.

او افزود: با پیگیر‌های انجام شده از سال ۹۷ تا کنون ۷۳ درصد عملیات ساختمانی و زیربنایی بیمارستان انجام شده است و تا کنون ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.


فرماندار زاوه با بیان این که ۲۶ میلیارد تومان جهت انجام عملیات ساختمانی و تجهیزات چهارگانه لازم است ادامه داد: تجهیزات چهارگانه یعنی ایجاد پست برق، آب، ایستگاه گاز و تلفن اختصاصی لازم است چرا که استفاده از انشعابات معمولی در بیمارستان پاسخگوی نیاز مجموعه نیست.

صادقی بیان کرد: زمانی که تکمیل عملیات عمرانی بیمارستان زاوه به ۸۰ درصد برسد وزارت بهداشت و درمان تجهیزات درمانی، دستگاه‌های مخصوص اتاق عمل و دیگر تجهیزات مورد نیاز بخش‌های تخصصی بیمارستان را تامین می‌کند.

او تصریح کرد: زیر بنای بیمارستان چهار و هزار و چهارصد متر مربع است که بعد از تکمیل چهار قسمت تخصصی اطفال، داخلی، زنان، جراحی به علاوه کلینیک تخصصی و اورژانس در ان پیش بینی و راه اندازی خواهد شد.
 

انتهای پیام //م. س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار