مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تخصیص اعتبار۳۰۰ میلیارد ریالی عملیات ساختمانی پروژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد به‌زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رحیمی مؤمن مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تخصیص اعتبار۳۰۰ میلیارد ریالی عملیات ساختمانی پروژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد به‌زودی به اتمام می‌رسد.
 
او افزود: این پروژه به‌صورت ادغام یافته با طرح اورژانس بیمارستان با زیربنای ۳۲ هزار مترمربع و با ظرفیت ۳۲۰ تخت بستری اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه درمان و بستری به مردم منطقه ارائه خواهد شد.
 
در بازدیدی که از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیریت‌های منابع فیزیکی، بودجه و مالی دانشگاه به همراه مدیریت بیمارستان شهید هاشمی نژاد صورت گرفت مقرر شد تا با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، عملیات عمرانی ساخت بیمارستان تا ابتدای تیرماه ۱۳۹۹ به پایان برسد و این بیمارستان آماده تجهیز شود.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.