معاون فنی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: سهم تربت حیدریه از سفر هیات دولت به خراسان رضوی در اردیبهشت امسال، هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال است که معادل ۶ درصد کل اعتبارات سفر است.

سهم تربت حیدریه از سفر هیات دولت به خراسان رضوی ۶ درصد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احسان کریمی معاون فنی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: بر اساس اولویت بندی نیاز‌های این شهرستان، ۴۰۰ میلیارد ریال از این رقم برای تکمیل بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی امام حسین (ع) هزینه می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل راه اصلی رباط سنگ به کدکن هم ۱۷۰ میلیارد ریال و برای آبرسانی به تربت حیدریه ۱۶۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
 
معاون فنی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه  گفت:برای طرح‌های کشاورزی شامل کمک‌های فنی و اعتباری برای توسعه طرح‌های آبیاری، بازسازی قنوات و تکمیل ۱۰ مجتمع و شهرک گلخانه‌ای و دامپروری  ۱۹۴ میلیارد ریال و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی ۱۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه، ساماندهی و مرمت حمام حاج رییس و توسعه ایستگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در سطح شهرستان و جاده‌های منتهی به تربت حیدریه نیز اعتبارات خاصی در نظر گرفته شده است.
 

اصلاح و مرمت ورودی‌های شهر تربت حیدریه است


وی گفت: البته یکی از اولویت‌های کاری ما در سالجاری، موضوع اصلاح و مرمت ورودی‌های شهر تربت حیدریه است که از سال‌های قبل مورد نظر مردم بوده و امسال ۱۴۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت که اکنون طرح پیشنهادی شرکت مشاور در شورای ترافیک به تصویب رسیده است.

معاون فنی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه افزود: طرح احداث و راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی در چهار نقطه از مسیر مشهد به گرماب، مزار امام زاده احمدرضای بوری آباد، شهر رباط سنگ و شهر تربت حیدریه در دست بررسی و اقدام است .

کریمی اظهار داشت: بحث تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های بکاول و رودمعجن امسال آغاز شده و تا سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام //ز. ج
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.