معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان به پروژه زیتون کاری طارم اشاره کرد و گفت: پیشرفت این پروژه در حالت تجمعی ۱۸ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قاسملو معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: از جمله اقدامات مهمی که اوقاف در حوزه سرمایه گذاری و بهره وری از موقوفات انجام داده است، ساخت پروژه پیامبر اعظم (ص) ۲ می باشد.

او افزود: در راستای شناسه برنامه ۱۲۱۷۱ نوسازی و احداث رقبات موقوفات پروژه پیامبر اعظم(ص) ۲ از کمیسیون عالی مجوزهای لازم  اخذ شده و در حال اجرا می باشد.

قاسملو ادامه داد: در حال حاضر این پروژه نزدیک به ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.


او همچنین به پروژه زیتون کاری طارم نیز اشاره کرد و گفت: مجوز پروژه زیتون کاری طارم نیز از کمیسیون عالی اخذ شده و در حال اجرا می‌باشد.

قاسملو با بیان اینکه به محض تأمین اعتبار پروژه رسما شروع خواهد شد، افزود: البته از قبل در این پروژه اداره کل اوقاف و امور خیریه نزدیک به ۱۷۰ میلیون ریال هزینه کرده و پیشرفت پروژه در حالت تجمعی ۱۸ درصد است.
 
معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان ادامه داد: با ساخت ۳ پروژه عمرانی و گردشگری شامل غفار احدی، خراسانلو و عبدالرزاق در کمیته احیای استان زنجان موافقت شده و در حال اخذ مجوز از کمیسیون عالی هستیم.
 
او افزود: همچنین در راستای شناسه برنامهد ۱۲۲۱۱ توسعه و نوسازی، نسبت به اجرای ۷۰۰ متر مربع سرویس بهداشتی حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) اقدام شده و در حال حاضر نزدیک به ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مبلغ ۹ میلیارد ریال در این رابطه هزینه شده است.

قاسملو گفت: در این پروژه مرحله سفت کاری تمام شده و اقدامات در مرحله اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی است.
 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.