کلاهبرداری از شهروندان کاشمری با شگرد اعطای وام

فرمانده نیروی انتطامی کاشمر گفت: متهمی که به بهانه اعطای وام از شهروندان مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروی انتطامی کاشمر گفت: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها از سوی فردی سود جو با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرارگرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در پی اخذ اظهارات مالباختگان که عنوان کردند فردی که در یکی از دفاتر شهرستان مشغول به کار است به آنان وعده فراهم کردن اعطای وام با مبالغ بالا با نرخ ۴ درصد داده است و در قبال آن مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال می‌گیرد که پس از جلب اعتماد و گرفتن وجه نقد از مالباختگان هیچگونه وامی در کار نبوده است و به همین روش کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتطامی شهرستان کاشمر ادامه داد: کار آگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند و در تحقیقات و بررسی‌های مشخص شد، او در زمینه جعل مدارک نیز فعالیت داشته است.

سرهنگ احمدی بیان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۲ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد.

او تصریح کرد: از شهروندان خواسته می‌شود در امور اقتصادی، وام بانکی، انجام معاملات و سرمایه گذاری‌ها از اعتماد بی جا به چنین افرادی خودداری کنند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.