رئيس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: در اردوی جدید تیم ملی تکواندوی بانوان قرار است بازیکنان جدید دعوت شوند.

آرش فرهاديان رئيس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر آقایان عنوان کرد: مسابقات گروه ب لیگ برتر آقایان برگزار شد و ۵ تیم در این مرحله حاضر بودند. این لیگ برای ما اهمیت بالایی داشت، چون بازیکنان ملی پوش برای تیم هایشان به روی شیاپ چانگ رفتند و محک بسیار خوبی برای سنجش آمادگی بازیکنان بود و البته بازیکنان دیگر هم بعد از دوری طولانی مدت می‌توانستند شانس خود را برای حضور در انتخابی تیم ملی بالا ببرند. امیدوارم خروجی این لیگ برای بازیکنان مثبت باشد.

فرهادیان درباره حضور ستاره‌ها در لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: حضور قهرمانان و ستاره‌ها می‌تواند انگیزه بازیکنان دیگر را بالا ببرد و قطعا این بازیکنان هم سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

او در مورد زمان برگزاری اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان بیان کرد: اردوی تیم ملی بانوان قرار است بعد از مسابقات لیگ از سر گرفته می‌شود و ۱۲ بازیکن قرار است به اردوی جدید تیم ملی دعوت شوند و حدود ۱۰ روز بازیکنان در اردو خواهند بود و در نهایت ۸ نفر از بهترین‌ها در اردو باقی می‌مانند تا برای مسابقات کسب سهمیه و قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند. البته نیم نگاهی به حضور بازیکنان در مسابقات قهرمانی جهان بعد از المپیک هم خواهیم داشت.  

او افزود: در تقویم تکواندوی آسیا زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا فروردین ماه اعلام شده است و سعی می‌کنیم بازیکنان را به مسابقات اعزام کنیم.

دوست داریم مردانی را در المپیک توکیو ببینیم

فرهادیان در مورد حضور سجاد مردانی در المپیک توکیو به واسطه احتمال کناره گیری روسیه از این مسابقات بیان کرد: مردانی می‌تواند  به علت غیبت احتمالی ورزشکار روسیه راهی المپیک شود، چون در جایگاه هفتم رنکینگ توکیو قرار دارد حضورش در این مسابقات قطعی است. نمی‌خواهیم آرزوی بد برای ورزشکاری در هر جای دنیا کنیم، اما دوست داریم سجاد که تا این اندازه تلاش کرده است را روی شیاپ چانگ المپیک ببینیم.

مصدومیت هادی پور حاد نیست

او درباره مصدومیت آرمین هادی‌پور المپین تکواندو بیان کرد: آرمین حین تمرین پیش از دیدار برای دانشگاه آزاد دچار مصدومیت شد که به دلیل حفظ منافع ملی و حضور او در المپیک تیم دانشگاه آزاد از او استفاده نکرد. بنابراین تصمیم گرفته شد از لیست تیم کنار گذاشته شود. آرمین قطعا در المپیک حضور دارد و وضعیت تمرینی شان پیگیری می‌شود. به هر حال تکواندو ورزش پر برخوردی است و مصدومیت می‌تواند برای بازیکنان اتفاق بیفتد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار