امیرعلی پروینی گفت: صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی تکواندو، موجب شد که بازیکنان حاضر در لیگ برای حضور در جمع ملی پوشان از جان مایه بگذارند.

امیرعلی پروینی، بازیکن تیم تکواندوی لوازم خانگی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد خوبش در مسابقات لیگ برتر امسال بیان کرد: من در هر مسابقه‌ای برای پیروزی پا روی شیاپ چانگ می‌گذارم. تیم ما همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده و برای موفقیت در لیگ برنامه ریزی کرده است.

او در ادامه گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و با کمک کادر فنی حاذق، توانستیم در لیگ برتر پیروزی کسب کنیم. کن پارسال در مسابقات لیگ برتر و نقش جهان قهرمان شد و امسال در فینال با پله پله نتیجه گرفتن می‌توان باز هم به این مهم رسید.

پروینی درباره حضور در تیم ملی تکواندو بیان کرد: عسکری و بسحاق باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان می‌شوند و صحبت‌های آن‌ها قطعا در ایجاد هیجان روی بازیکنان اثر داشته اند تا هوگوپوشان برای حضور در تیم ملی کم نگذارند.

بازیکن هوگو پوش لوازم خانگی کن درباره هوگو‌های داخلی استفاده شده در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: شرایط برای همه بازیکنان یکسان است، اما قطعا هوگو‌ها تاییدیه فدراسیون جهانی را نگرفته اند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار