بازیکن تیم تکواندوی کن درباره شرایط خود و لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

فرزان عاشورزاده بازیکن تیم تکواندوی کن در گفت و گو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت به این تیم بیان کرد: طبق گفته عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو یکی از ملاک‌های حضور بازیکنان در جمع ملی پوشان، شرکت در لیگ برتر بود و من هم فارغ از هر نتیجه‌ای خوشحال می شوم که با درخشش در لیگ برتر فاکتور‌های لازم برای حضور در تیم ملی را به دست بیاورم.  

او در ادامه گفت: پیش از حضور در تیم لوازم خانگی کن با پیشنهاداتی رو به رو شدم  و حتی تا امضای قرارداد هم پیش رفتم، اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت به تیم سابقم لوازم خانگی کن برگشتم. از کادر فنی و عوامل بابت بازگشت به خانه خودم تشکر می کنم.

بازیکن تیم کن درباره اعتراض بازیکنان به کیفیت پایین هوگو‌ها اظهار کرد: من هم بابت کیفیت هوگو‌ها معترض هستم. این هوگوها آنطور که باید امتیاز نمی‌گیرد و این سیستم هیچ استانداردی از فدراسیون جهانی دریافت نکرده است. هوگوی موجود در ایران سیستمی است و تنها در لیگ کشورمان استفاده می‌شود. وقتی بازیکن ضربه پا می‌زند و به امتیاز آوری مطمئن است امتیازی نمی گیرد.

عاشورزاده درباره برنامه تیم کن برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: تیم ما نشان داده است برنامه مدونی دارد و  از تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان‌تر تشکیل شده است. من پیش از حضور در این تیم تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می‌کردم. حالا در تیم شرایطم روز به روز بهتر می‌شود و فکر می‌کنم نتیجه بسیار خوبی هم در مسابقات بگیریم.

سونامی تکواندو درباره وضعیت داوری‌های این فصل لیگ تکواندو اظهار کرد: برخی از تیم‌ها به داوری مسابقات معترض بودند. البته من مسابقات گروه الف را  رصد نکردم، اما نباید از حق گذشت، داوران ما در رقابت‌های بزرگی مانند المپیک قضاوت می‌کنند و شخصا به قضاوت آن‌ها احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم اخلاق مدار باشم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار