مربی تیم ملی تکواندو گفت: آرمین هادی پور حین تمرین دچار کشیدگی زانو شده است که بعید می‌دانم حاد باشد.

علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مستمر در مسابقات لیگ تکواندو برای رصد بازیکنان اظهار کرد: طبق وظیفه، بازی‌ها را در ۲ گروه الف و ب، من و عسکری سرمربی تیم ملی رصد کردیم. در گروه ب جوانان جویای نام، خیلی عالی در مسابقات ظاهر شدند.

او در مورد حضور ستاره‌ها در لیگ برتر تکواندو بیان کرد: فعلا رویداد بین المللی در پیش نداریم؛ اما اگر رویدادی پیش رو باشد، افرادی که نظر مثبت کادر فنی را جلب کنند می‌توانند به انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند. هنوز برای سال ۱۳۹۹ تورنمنتی نداریم و برنامه ریزی‌ها به سال آینده موکول شده اند.

بسحاق در خصوص مصدومیت آرمین هادی‌پور، المپین تکواندوی کشورمان بیان کرد: آرمین حین تمرین دچار کشیدگی زانو شده است که بعید می‌دانم حاد باشد و البته دکتر باید تشخیص نهایی را بدهد.

او درباره از سرگیری تمرین تیم ملی با پایان مرحله اول مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در آخرین اردو، فشار تمرینات را بالا بردیم تا بازیکنان طی ۱۰ روز در اختیار تیم‌هایشان قرار بگیرند و از این هفته اردو آغاز شده است و تا مدت یک ماه و نزدیک به مسابقات فینال در اردو خواهند بود.

بسحاق در مورد هوگو‌های الکترونیکی ساخت داخل که در لیگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، عنوان کرد: سیستم هوگو‌ها ایرانی است و باید آزمون و خطا صورت بگیرد. البته اعتراض هایی هم توسط تیم‌ها اعلام شده اند، اما از نظر من کیفیت لازم برای بازیکنانی که قرار است در تورنمت‌های بزرگی مانند المپیک شرکت کنند را ندارند و به هوگو‌های کی‌پی و دی‌دو نمی‌رسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار