ثبت‌نام ١۵ هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ثبت‌نام ١۵ هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که از ١٨ تا ٢۵ دی ماه انجام شد، ١۵ هزار و ۵۶۴ متقاضی در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود:در مرحله سوم ثبت‌نام ۴ هزار و ٢٧۵ متقاضی از شهرستان مهاباد، ٨ هزار و ٧٢٧ نفر از شهرستان بوکان و ٢ هزار و ۵۶٢ متقاضی از شهرستان چایپاره اطلاعات اولیه را در این سامانه وارد کرده‌اند.

حمزه لو افزود: تا به امروز ٩۶٨ متقاضی در شهرستان مهاباد مبلغ اولیه را واریز کرده و تمامی این افراد به پروژه تخصیص یافته‌اند. هم‌چنین شش قطعه زمین با قابلیت احداث یک هزار و واحد در این شهرستان شناسایی شده است.

او گفت:در حال حاضرعملیات خاکبرداری در اراضی سایت کوی دانش، شهرک سیدآباد، مکریان و کارمندان واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کر:در روز‌های آینده، عملیات اجرایی یک هزار و ٧٩۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

حمزه لو بیان کرد:سهم آذربایجان غربی از طرح اقدام ملی مسکن ٢٠ هزار ٩٧٠ واحد تعیین شده و ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی در سه مرحله زمانی ثبت نام کرده‌اند و برای ۶ هزار و ۶۵٨ متقاضی واجد شرایطی افتتاح حساب شده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.