مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۱ هزار نفر برای اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان نام نویسی کرده اند.

 ‎سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه با بیان اینکه متقاضیان مسکن ‏ملی در استان، یک هزار و ٧۴٠ میلیارد ریال وجه مورد نیاز را واریز کرده‌اند، گفت: تمام ‏متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز ‏مسکن ملی در استان آغاز شود.

او اظهار داشت: بعد از بررسی پرونده ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی ثبت‌نام کننده، تعداد چهار ‏هزار و ٣٣٣ نفر متقاضی از ایشان وجه اولیه را به مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال واریز کرده‌اند‎.

حمزه لو اضافه کرد:تا ده روز آینده، عملیات اجرایی پنج هزار و ١٠٠ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های ‏ارومیه، خوی، منطقه آزادماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز می‌شود‎.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان ‏جدید این طرح به شکل محدود در شهر‌های ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار، شاهین ‏دژ، نقده و سیه چشمه اجرا می‌شود‎. 

حمزه لو استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، ‏سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین شرایط یرای ثبت‌نام در این ‏طرح عنوان کرد. ‏

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربیاز  تمدید مهلت تکمیل آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نیز خبر داد و گفت:  متقاضیان طرح اقدام ملی مسكن که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند تا ساعت ٢۴ جمعه ۵ دی مهلت دارند، آورده اولیه خود را واریز کنند.

او افزود: کسانی که مبلغ اولیه را واریز کرده‌اند و پیامک برای آن‌ها ارسال نشده، نگران نباشند و می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

حمزه لو ادامه داد: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام‌نویسی از متقاضیان جدید طرح مسکن ملی آغاز می‌شود.

طرح "اقدام ملی تولید وعرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در ‏سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است‎. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.