اختصاص ۱۶ هزار تن سهمیه جدید گندم به استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶ هزار تن سهمیه جدید گندم به استان اختصاص داده شده است.

سهمیه جدید گندم به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کی‌قباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری، در شانزدهمین ستاد تنظیم بازار استان گفت: موجودی گندم استان ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن، برنج یک‌هزار و ۲۴ تن و شکر خام ۱۵ هزار تن است.
 
او افزود: این استان تا پایان خردادماه سال آینده با کمبود آرد و گندم مواجه نیست.
 
سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۵۵۰ تن میوه برای تنظیم بازار شب عید این استان خریداری، تامین و توزیع خواهد شد.
 

بیشتر بخوانید


او افزود: از این میزان ۳۵۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب درختی با اولویت تولید استان است.

رستمی گفت: پارسال برای تامین میوه در بازار شب عید یک‌هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و سیب درختی خریداری و توزیع شد.

او تصریح کرد: خوشبختانه بازار استان با کمبود کالا‌های اساسی مواجه نیست.

قاسم رفیعی معاون تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری هم گفت: امسال تاکنون پنج هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت استان با محکومیت افزون‌بر ۴۹ میلیارد ریال دریافت شده است.

او افزود: از این تعداد سه هزار و ۳۴۲ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات بوده که و سه هزار و ۲۴۶ مورد آن مختومه شده است.

رفیعی گفت: همچنین یک‌هزار و ۹۱۶ فقره پرونده در حوزه بهداشت بود که به یک‌هزار و ۷۷۴ مورد آن رسیدگی شد.

حسن شمسی‌پور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روزانه ۳۰ تن تخم‌مرغ برای مصرف در استان نیاز است.
 
او تاکید کرد: از این میزان روزانه سه هزار و ۲۷۰ کیلوگرم برابر ۱۱ درصد از درون استان تامین و بقیه از خارج استان وارد می‌شود.

در این نشست حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون ۱۳ هزار و ۵۲۳ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شد این در حالی است که پارسال ۳۶ هزار و ۶۰۴ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شد.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین خودرو مورد نیاز گروه‌های نظارت و بازرسی بازار با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری کنند.

او گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برای تامین میوه، گوشت مرغ و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز شب عید مردم هماهنگی و اقدام لازم را از هم‌اکنون در دستور کار خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار