در روزهای منتهی به شب یلدا؛

مردم از تجمع در واحدهای عرضه آجیل‌ و میوه خودداری کنند/ وضعیت شکننده و ناپایدار است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم خواست: از تجمع مقابل قنادی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها برای خرید شب یلدا خودداری کنند.

وضعیت شکننده و ناپایدار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۹ و ۳۰ آذرماه باتوجه به پیش‌رو بودن شب یلدا امکان اعمال برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در استان وجود دارد، گفت: بنابراین دستگاه‌ها آمادگی کامل در این خصوص را داشته باشند.

او با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شرایط فعلی ممنوع است، افزود: با مداحان و نوازندگانی که در این مراسمات شرکت می‌کنند از طریق دادستانی برخورد مقتضی صورت می‌گیرد.

مردانی در خصوص تجمعات در مطب پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، اضافه کرد: پزشکان باید با انجام تدابیری در خصوص نوبت‌دهی این مشکل را مرتفع کنند.


بیشتر بخوانید

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا


او با اشاره به برگزاری چند آزمون استخدامی و آزمون‌های مهارتی مراکز فنی‌وحرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: سازمان‌ها و ادارات قبل از برگزاری هرگونه آزمون تعداد شرکت‌کننده‌ها، مکان آزمون و ساعت برگزاری آزمون را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند و پس از تائید، آزمون با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احتمال زیاد از ساعت شش عصر در این روز‌ها منع تردد خودرو و تعطیلی گروه‌های شغلی غیرضروری وجود دارد.

مردانی با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همکاری و همراهی خوبی را با ستاد کرونا در اجرای مصوبات داشتند، افزود: در روز‌های منتهی به شب یلدا از تجمع در مقابل قنادی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها جلوگیری شود و ستاد تنظیم بازار نیز بر قیمت‌ها نظارت کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار