مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: این اداره کل برای ارائه مهارت آموزی به جامعه بیسوادان و کم سوادان استان تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش امضا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: مهارت آموزی به جامعه بیسوادان و کم سوادان استان کردستان اقدامی موفقیت آمیز است و انتظار می‌رود تلفیق آموزش‌های سوادآموزی با آموزش‌های مهارتی نقطه عطفی در جذب افراد تحت پوشش در بازار کار باشد.

اوافزود: یکی از چالش‌های اداری در سیستم اداری کشور جزیره‌ای عمل کردن است که برای رفع این چالش تعامل و همگرایی می‌تواند علاوه بر جلوگیری از موازی کاری، کیفیت ارائه خدمت را بهبود ببخشد.

احمدی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین این اداره کل و آموزش پرورش استان، بیان کرد: در همه حوزه‌ها اعم از مناطق حاشیه شهر، زندان‌ها و روستا‌ها آمادگی همکاری با نهضت سواد آموزی استان و ارائه آموزش‌های مهارتی را داریم.

گفتنی است؛ ۱۶ مرکز یادگیری محلی در استان کردستان راه اندازی شده است که تا پایان سال جاری شمار این مراکز به ۱۹ مرکز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.