با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پروژه بازسازی و تجهیز استخر مجموعه ورزشی حجاب سنندج به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و سایر اعضای ستاد ساماندهی برگزار شد قرارداد واگذاری پروژه بازسازی و تجهیز کامل استخر مجموعه ورزشی حجاب شهر سنندج به بخش خصوصی در چهارچوب اجرای قانون ماده ۲۷ امضا شد.

بهمن مرادنیا استاندار در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه ورزش در بحث ساماندهی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت گفت:اعضای ستاد ساماندهی با جدیت تمام پیگیر مشکلات و مسائل حوزه جوانان باشند تا بتوانیم شور و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

اوافزود: در چند سال اخیر کار‌های خوبی در زمینه توسعه زیرساخت ورزشی استان به ویژه شهر سنندج صورت گرفته است، اما بازهم باید تلاش خود را برای پیشرفت این حوزه مضاعف کنیم.

مرادنیا اظهار امیدواری کرد که سرمایه گذار بخش خصوصی استخر مجموعه ورزشی حجاب سنندج در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند این طرح را آماده کند تا جوانان این شهر بتوانند از وجود این پروژه ورزشی بهره ببرند.

گفتنی است؛تاکنون اداره کل ورزش و جوانان کردستان طبق قانون ماده ۲۷ چند پروژه ورزشی خود را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار کرده است.

استخر مجموعه ورزشی حجاب سنندج چندین سال است که به دلیل فرسودگی و از رده خارج بودن تجهیزات و تاسیسات آن قابل بهره برداری و استفاده ورزشکاران نبوده و دستگاه ورزش و جوانان کردستان نیز در چند مورد این پروژه را برای واگذاری به بخش خصوصی از طریق رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار به مزایده گذاشته بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.