ذوب آهن که در بدترین روز‌های تاریخ خود به‌سر می‌برد در تقابل با سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک متحمل چهارمین شکست خود در این فصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا تهران رفت و درحالی که باز هم تا دقیقه ۹۰ مقابل این تیم به تساوی رضایت داده بود با یک شلیک توسط صادقی و اشتباه بهزادی گل دوم را دریافت کرد تا ناکامی‌های این تیم ادامه پیدا کند.
ذوب آهن اصفهان که با رحمان رضایی روز‌های سیاهی را سپری می‌کند درحالی به‌مصاف سایپا می‌رفت که ۱۶۹ روز است رنگ پیروزی را ندیده است.

سایپا هم که اوضاع چندان مناسبی ندارد، برای برگشت به روند خوب به‌دنبال شکست ذوب آهن بود.

اولین گل این دیدار را فریبرز گرامی در دقیقه ۶۰ وارد دروازه ذوب آهن اصفهان کرد، سرانجام ذوب آهن دقیقه ۸۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد و وحید محمدزاده با یک ضربه چیپ تماشایی بازی را خیلی دیرهنگام به تساوی کشاند تا ذوب آهن در آستانه کسب یک تساوی دیگر قرار بگیرد.

ذوبی‌ها که بعد از گل تساوی روحیه گرفته بودند چند حمله روی دروازه سایپا انجام دادند، اما راه دروازه سایپا را پیدا نکردند.

در ادامه دقیقه ۹۲ درعین ناباوری این سایپا بود که دروازه بهزادی را روی اشتباه او باز کرد تا چهارمین شکست ذوب آهن اصفهان آن‌ها را یک پله دیگر به پایین براند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.