امام جمعه انار گفت: ختثی سازی تحریم‌ها آینده ساز، فرصت ساز و تهدید زدا است؛ ولی رفع تحریم‌ها آینده سوز، فرصت سوز، و تهدید زا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه انار با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت: پیام قیام حضرت زهرا (س)، دفاع از حریم امامت و ولایت و نشان دادن راه صحیح و مستقیم الهی بود.

او افزود: یکی از برکات قیام فاطمی، افشای چهره نفاق بود و شناخت جریان نفاق از مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین امور در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری گفت: به یاری خداوند در این ایام فاطمیه، عزاداری‌ها در مساجد و هیئت‌های مذهبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته، بیشتر تلاش مسئولان در رفع تحریم ها بوده است، در حالی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر خنثی سازی تحریم‌ها اصرار و تاکید داشتند و ایشان می‌گفتند:در خنثی سازی تحریم ها سخن از" بسازیم" است؛ ولی در رفع تحریم ها سخن از "بفروشیم" است.

خطیب نماز جمعه انار بیان کرد: ختثی سازی تحریم‌ها آینده ساز، فرصت ساز و تهدید زدا است؛ ولی رفع تحریم‌ها آینده سوز، فرصت سوز، و تهدید زا است.

او  افزود:در خنثی سازی تحریم‌ها، می‌توان از دشمن امتیاز گرفت؛ اما در رفع تحریم‌ها باید به دشمن امتیاز داد.

حجت الاسلام منتظری از راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان انار قدردانی کرد و گفت: با مراجعه به پلیس فتا، بسیاری از خطرات و تهدیدات جانی، مالی، حیثیتی و آبرویی کنترل می‌شود.

او بیان داشت: با ایجاد پلیس فتا، بستر مناسب و امن برای حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی ایجاد می‌شود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.