موتور نساجی دوباره روشن می‌شود

جایگاه واقعی نساجی در اینجای جدول نیست و بازی با ماشین سازی اغاز دوباره برای اوج گیری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا حسن‌زاده مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی، گفت: امیدوارم به‌دور از هر هیاهویی بازی خوبی با ماشین‌سازی داشته باشیم وکاری نداریم ماشین‌سازی در کجای جدول قرار دارد، مهم این است بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه بعد از بازی خانگی با صنعت نفت آبادان، اردوی تیم در مازندران پیگیری شد، افزود: تمرینات خوب و مستمری را پشت‌سر گذاشتیم و تاکتیک‌ها را دوباره مرور کردیم تا همان شادابی و نشاطی که در بازی با صنعت نفت داشتیم را در بازی فردا نیز شاهد باشیم.

مربی نساجی مازندران با بیان اینکه اگر به دو بازی گذشته نساجی مقابل پیکان و صنعت نفت نگاهی بیندازیم، واقعاً این دو تیم خوش‌شانس بودند که توپ‌های ما به گل نرسید، گفت: بازی خوبی در مقابل این دو تیم و حتی بازی با فولاد انجام دادیم، اما به‌دلیل شرایطی که نساجی در آن قرار گرفته، بچه‌ها تمرکز کافی و لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید

حسن‌زاده گفت: جایگاه نساجی در اینجای جدول نیست او ین جایگاه برای نساجی ثبات نخواهد داشت و تغییر می‌کند.

مربی نساجی مازندران در پاسخ به این سئوال که در بازی قبل نساجی علی‌رغم اینکه باخت، اما بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشت، آیا این سبک در بازی فردا هم اتفاق می‌افتد، افزود: شک نکنید ما به‌عنوان میزبان بازی مالکانه‌ای داریم، اما برنامه‌ها و تاکتیک ما شاید مثل بازی‌های قبل نباشد و تغییر کند و بتوانیم طبق آنالیزی که از ماشین‌سازی داشتیم، از طریق نقطه ضعف‌های این تیم به آن‌ها ضربه بزنیم.

مربی نساجی مازندران درباره محرومان و مصدومان نساجی در این بازی افزود: محروم نداریم، اما دو سه مصدوم داریم که نمی‌توانم اسم‌شان را اعلام کنم.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار