مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که نساجی مازندران به لیگ یک سقوط کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد نگرانی برخی هواداران این تیم از سقوط  به  لیگ دسته یک فوتبال ،گفت: اصلا نگران سقوط به لیگ نباشید اجازه نمی‌دهیم که تیم ما مثل ملوان و سپیدرود به دسته پایین‌تر سقوط کند.

او افزود:ما حواسمان به تیم هست. بهترین بازیکنان را هم اگر لازم باشد، به تیم خواهیم آورد؛ با این حال معتقدم همین بازیکنان ما هم بازیکنان خوبی بوده و اگر به آن‌ها فشار وارد نشود، عملکرد بهتری خواهند داشت.

حدادیان با دادن این نوید به هواداران که تیم در پایان فصل رتبه و جایگاه مناسبی خواهد داشت،گفت:باید ببینیم در بازی با ماشین سازی شرایط چطور پیش می‌رود. ضمن اینکه چند بازی تا پایان نیم فصل مسابقات باقی مانده و در نیم فصل این فرصت را داریم تا تیم را برای حضور قدرتمندانه‌تر در نیم فصل دوم تقویت کنیم و البته شرایط فنی تیم را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

او سپس به فشردگی امتیازات در جدول رده بندی اشاره کرد و خطاب به هواداران این تیم که از نتایج دل خوشی ندارند، افزود: فشردگی جدول به گونه‌ای است که تیم با کسب یکی دو برد می‌تواند به نیمه بالای جدول برسد. ما تمام تلاشمان این است که نساجی را به جایگاه مناسب برسانیم.

حدادیان گفت: نباید عجله کرد؛ مگر تیم‌های دیگر چقدر با ما فاصله دارند و کجای جدول هستند. با چند امتیاز می‌توان به رتبه هشتم نهم جدول رسید. نباید نگرانی داشت و این نگرانی را به تیم و بازیکنان منتقل کرد. هفته ۲۵ ام یا ۲۶ ام نیست. این شلوغ کردن‌ها به بازیکنان تیم استرس وارد کرده و باعث عدم تمرکز آنها می شود.

او در مورد دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز صحبت کرد و با تمجید از عملکرد فنی تیم زیر نظر وحید فاضلی، افزود:در این بازی بازیکنان تیم عملکرد خوبی مقابل تیم صدرنشین جدول داشتند. این تیمی بود که خیلی از تیم‌های بزرگ را برده، ولی در مقابل ما دستش بالا بود. یک گل به ما زد، ولی به غیر از آن یک گل، کار دیگری نکردند.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان شرایط سخت  اقتصادی بار دیگر قول تقویت تیم را در صورت نیاز به هواداران داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار