نساجی قائمشهر برای گذر از بحران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به پیروزی بر مهمانش تیم صنعت نفت آبادان می‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نساجی قائمشهر که در ۹ بازی، ۸ امتیاز کسب کرده و رتبه چهاردهم را در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اختیار دارد، برای فرار از منطقه قرمز، چاره‌ای شکست دادن تیم آماده و سرحال صنعت نفت آبادان ندارد.

برزیلی‌های آبادان این روز‌ها از ۱۰ بازی، ۱۸ امتیاز دارند و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال تهران در رتبه دوم جدول قرار گرفته اند.

این بازی ساعت ۱۵ امروز یک‌شنبه ٢١ دی ماه تیم‌های در ورزشگاه خالی از هوادار شهید وطنی، رأس ساعت ١۵ با قضاوت حمید حاج‌ملک داور اهل آستانه اشرفیه و کمک هم استانی اش عسکری محمدی و جلیل شعرانی از شهرستان دیر استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در یک سوی میدان، محمود فاضلی و بازیکنانش قرار دارند که فشار زیادی را از جانب هواداران نساجی متحمل می‌شوند و از جانب هیات مدیره باشگاه هم اولتیماتوم و جریمه نقدی را در کنار حواشی دیگر دریافت کردند.

در مقابل نیز پورموسوی و شاگردانش پس از دریافت پاداش به خاطر نتایج خوب با خیالی آسوده‌تر و عدم استرس و فشار، شرایط به مراتب بهتری را نسبت به رقیب‌شان دارا هستند.

این دیدار ۶ امتیازی، برای نساجی حکم ابقای فاضلی جوان را بر روی نیمکت دارد، چرا که هیات مدیره نساجی تنها دو بازی به فاضلی برای کسب نتایج مطلوب فرصت دادند.

حامد شیری کاپیتان کهنه‌کار نساجی با ۲ گل زده برترین گلزن نساجی است و طالب ریکانی کاپیتان نفت با ۵ گل و رضا خالقی‌فر مهاجم بابلی با ٣ گل زده، برترین گلزنان طلایی‌پوشان محسوب می‌شوند.

بازی رفت فصل گذشته دو تیم در قائمشهر دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافت و بازی برگشت نیز در تختی آبادان ۱-۱ مساوی شد.

نساجی در بازی جنجالی هفته دهم که داوری ضعیف آن بحث برانگیز بود با نتیجه ۱-۲ به پیکان تهران باخت و صنعت نفت هم در شهرآورد نفتی‌ها تیم هم استانی خود مسجدسلیمان را شکست داد.

نساجی برای پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان باید بدون استرس بازی کند، چرا که توان پیروزی بر حریف را در خانه دارد و در ابتدای فصل این موضوع را ثابت کرده است.

امتیاز مثبت نماینده فوتبال مازندران این است که با جان و دل و تمام توان می‌جنگد، کم گل می‌خورد، در خلق موقعیت هم موفق است، ولی در گلزنی مشکل دارد و بیشتر گل هایش را در اواخر بازی ها دریافت کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.