مشعل گاز در ۱۵ روستای جدید سقز روشن می‌شود

رئیس شرکت گاز سقز گفت: ۱۴ روستا و ۹ واحد صنفی و صنعتی شهرستان سقز در گرامیداشت دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شیرکو خندانی رئیس شرکت گاز سقز گفت:دهه فجر امسال، مشعل گاز در روستا‌های «ملا سالار»، «سیاهدر»، «قلعه جُقه»، «دره وزان علیا»، «کریم آباد»، «محمود آباد»، «چی چی خوار» و «کیسلان» در قالب مجتمع خورخوره، روستا‌های «مازوجدار»، «دره زیارت علیا و سفلی» و «تابیشه» در قالب مجتمع حسن سالاران و روستا‌های «بله جر» و «شیوه تو» در قالب مجتمع قره گویز و «قوخ زیویه» روشن می‌شود.

او افزود:همچنین عملیات گازرسانی در این ایام به روستا‌های «مله»، «کانی سفید»، «سرنجداخ»، «موسم آباد»، «جعفرخان»، «چنارتو»، «سرخ موسی» و «گاوکج علیا و سفلی» آغاز و کلنگ زنی می‌شود.

خندانی بیان کرد:برای گازرسانی به این ۱۵ روستا‌ها و واحد‌های صنفی، ۴۸۶ علمک نصب و بیش از ۸۷ میلیارد ریال از منابع ملی شرکت گاز هزینه صرف شده است و ۲۱۷۸ نفر در قالب ۶۸۸ خانوار تحت پوشش شرکت گاز قرار می گیرند.

رئیس شرکت گاز سقز با بیان اینکه با روشن شدن مشعل گاز در این روستاها، تعداد روستا‌های گازرسانی شده به ۲۳۰ آبادی خواهد رسید، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام روستا‌های شهرستان سقز گازرسانی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.