فرماندار کامیاران از اجرای طرح «روستا بازار» به منظور عرضه مستقیم تولیدات روستایی در شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران گفت: طرح «روستا بازار» به منظور عرضه مستقیم تولیدات روستایی و با ایجاد نمایشگاهی در داخل شهر کامیاران و در محل تعاونی آزادی واقع در شهرک بعثت اجرا می‌شود.

او افزود: با اجرای این طرح شرایط عرضه محصولات روستا‌های شهرستان به صورت مستقیم و به نحوی که تاثیرگذار در تنظیم بازار باشد ،فراهم می‌ شود.

 الماسی با اشاره به زمان اجرای این طرح بیان کرد: از مسئولان اجرای طرح خواسته شده است به مناسبت دهه مبارک فجر مقدمات شروع کار را فعلا به صورت موقت سه ماهه فراهم و شرایط را برای دائمی شدن آن با ارائه طرح به ادارات ذی ربط به ویژه شهرداری فراهم کنند.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کردستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه تعاون روستایی بیشتر در بحث بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند،گفت: اجرای این طرح در محدوده‌ای به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع با یک سوله و با پیش بینی ۵۰ غرفه به همراه پارکینک پیش بینی شده است.

مجتبی سعیدی همکاری شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تحت نظر این سازمان را به منظور اجرای این پروژه اقتصادی و حمایت از تولیدات محلی الزامی دانست و گفت:با اجرای طرح روستا بازار در کامیاران زمینه عرضه محصولات روستا‌های این شهرستان که دارای تنوع زیادی هست، فراهم می‌ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.