معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز مصاحبه ۲۲۶ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون بهورزی این دانشگاه از امروز خبر داد و گفت: ۹۰ نفر از این تعداد جذب و استخدام می‌شوند.

 دکتر فرزام بیدارپور اظهار کرد: در این آزمون ۶۴۰ نفر شرکت کردند که ۲۲۶ نفر (حدود ۲ یا سه برابر ظرفیت) به مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت شدند.

به گفته وی از این تعداد شرکت کننده ۱۹۵ نفر دیپلم همه رشته‌ها و ۳۱ نفر کارشناسی رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت عمومی هستند که مصاحبه این افراد در ۲ بخش مصاحبه عمومی و تخصصی از امروز به مدت ۱۱ روز با ارزیابی دقیق داوطلبان ادامه دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در این مصاحبه داوطلبان در حیطه‌های مصاحبه شناختی، شخصیتی، اطلاعات بهداشتی، اطلاعات شغل بهورزی و فن بیان توسط کارشناسان و ارزیاب‌های مجرب دانشگاه علوم پزشکی در شرایط کاملا استاندارد، سنجیده می‌شوند.

دکتر بیدارپور افزود: اعلام نتیجه نهایی مصاحبه بهورزی ۲ هفته بعد از اتمام مصاحبه از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پذیرفته شدگان اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: ۹۰ نفر از شرکت کنندگان این آزمون بهورزی بعد از کسب حدنصاب نمره مصاحبه و انجام مراحل گزینشی به عنوان استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جذب خواهند شد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.