فرماندار اشکذر پیشنهاد داد:

معرفی ۵ دانش آموز به عنوان انجمن مشاوران فرماندار

فرماندار اشکذر گفت: به منظور اعتلای امور فرهنگی پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش شهرستان پنج نفر از دانش‌آموزان را به عنوان انجمن مشاوران فرماندار معرفی کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با تأکید بر توجه بیش از پیش به پرورش در کنار آموزش دانش‌آموزان، گفت: بازتاب اقدامات کنونی و دغدغه‌های پرورشی نهاد‌های آموزشی در سطح استان و کشور در آینده نمایان خواهد شد.

او افزود: فعالیت و اقداماتی که درخصوص آموزش و پرورش صورت می‌گیرد مصادیق بارز باقیات الصالحات است.

هادی نسب ادامه داد: پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش شهرستان پنج نفر از دانش‌آموزان را به عنوان انجمن مشاوران فرماندار معرفی کرده و نکات و مسائل و دغدغه‌های شهرستان در همه موضوعات از نگاه و نظر دانش‌آموزان احصاء شود تا بتوانیم با تلفیق آن در فعالیت‌های اداری در راه رشد و اعتلای امور فرهنگی شهرستان گام برداریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر بیان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی از جمله امور زیرساختی است که نتیجه آن در آینده نمایان خواهد شد و قطعاً حضور افرادی با دانش و توانمندی بالا در عرصه‌های مختلف در آینده، حاصل تلاش و پشتکار امروز متولیان امور فرهنگی و آموزش و پرورش است.

محمدعلی الیاسی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشکذر نیز در این نشست از کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در بین ۱۴ منطقه در استان یزد خبر داد.

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان اشکذر برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.