معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر گفت: زندگی مسئولان باید در حد اقشار متوسط به پایین جامعه باشد.

زندگی مسئولان باید در حد اقشار متوسط به پایین جامعه باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر پیش‌از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان شجاعی در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سرکشی از خانواده معظم شهدا را یکی از وظیفه و ماموریت‌های مسئولان دانست و بیان کرد: با وجود شیوع کرونا با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی دیدار با خانواده معظم شهدا همواره در دستور کار قرار دارد.

او با تاکید بر مسئولیت مدیران در مقابله جامعه افزود: نماد جامعه ابتدا عزت و احترام آن خانواده معظم شهدا، ایثاگران، آزادگان و جانبازان و سپس نماد اکثریت اجتماع که انقلاب به واسطه آنان شکل گرفته، مستضعفین هستند و همراه باید در معادلات تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر توجه به مطالبات آحاد جامعه از جمله خانواده معظم شهدا، محرومان و مستضعفین را یک اولویت کاری مسئولان دانست و بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا، مستضعفین و محرومان از جمله افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مورد توجه قرار دارد.

ایرانی با بیان اینکه مردم مستضعف کمتر به مسئولان دسترسی دارند تاکید کرد: مدیران به عنوان نماد مسئولیت در قبال جامعه، باید سرکشی از، ولی نعمتان در شهر‌ها و روستا‌ها در اولویت قرار دهند چراکه ارزش خانواده معظم شهدا، مستضعفان و محرومان بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه خانواده‌های فقیر رها شده و بی‌پناه نیستند تاکید کرد: باید فرهنگ رسیدگی به خانواده‌های طبقه محروم همواره در جامعه جاری و ساری باشد چراکه هم حکومت اسلامی از آنان حمایت می‌کند و هم مردم باید در کاهش آلام و درد‌های طبقۀ محروم جامعه اثرگذار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر توجه به مشکلات و مراقبت از افراد بی‌سرپرست، بدسرپرست، ایتام، از کارافتادگان، سالمندان و معلولان را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: فلسفه مدیریت در جامعه اسلامی به معنای توجه به حل مشکلات دردمندان است که این مهم مورد توجه مسئولان نظام اسلامی قرار دارد.

ایرانی همدردی با مردم و قرار گرفتن در کنار محرومان و دردمندان را نشانه مومن دانست و تایید تاکید کرد: باید رسالت خود را به‌گونه‌ای عمل کنیم که مستضعفان و محرومان بدانند مردم و مسئولان در کنارشان برای رفع مشکلاتشان به عنوان یک خانواده هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان در همه شرایط سخت باید در اولویت قرار گیرد گفت: خدمت به مردم محروم و نیازمند در همه شرایط به ویژه در موقعیت‌های دشوار و سخت از نشانه‌های مؤمنان به ویژه مسئولان حکومت اسلامی است و این مهم در تمام لایه‌های جامعه بایدعملیاتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر یکی از ویژگی‌های مهم مسئولان پاسخگو بودن به مطالبات و مشکلات مردم دانست و تاکید کرد: مسئولان در همه رده‌ها ضمن شناسایی افراد دردمند جامعه باید با سرکشی از این خانواده‌ها در حل مشکلاتشان تلاش کنند.

ایرانی، با بیان اینکه زندگی مسئولان باید عین و حتی پایین‌تر از سطح مردم باشد افزود: زندگی مسئولان باید در حد اقشار متوسط به پایین جامعه باشد.

او نیک‌نامی و عزت داشتن را یکی از خصوصیات افراد با ایمان دانست و تاکید کرد: باید حل مسائل و مشکلات مردم با همکاری و مشارکت مسئولان و افراد نیکوکار و خیراندیش مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اخلاص، ایمان، تواضع، مردم‌داری سبب اوج معرفت و کمال انسان می‌شود بیان کرد: این شاخص‌ها زمانی که در کنار شجاعت و شهادت قرار می‌گیرد انسان را آسمانی، ملکوتی و محبوب خدا می‌کند که شهدا از این خصوصیات برخوردار هستند.

ایرانی قدردانی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است چراکه آسایش و آرامش کنونی جامعه مدیون فداکاری و ایثارگری رزمندگان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهداست.

او با تاکید بر خدمت خالصانه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا باید با روحیه جهادی و انقلابی باشد و مسئولان باید قدردان فرصت خدمت‌رسانی به خانواده ایثارگران باشند.

شهیدان غلامرضا و محمدرضا شجاعی از روستای آبطویل بوشهر در جریان جنگ تحمیلی ۸ ساله در سال‌های ۶۰ و ۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.