معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معتقد است وضع بوشهر بد نیست، آسمانش آبی است و مردمش با فرهنگ هستند. پس نباید مشکلات، بزرگ جلوه داده شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست با فعالان اجتماعی شهرستان بوشهر بیان کرد: هرچند برخی از دلسوزان این استان نگران هستند، اما وضع ما در بوشهر بد نیست، آسمان آبی است و مردم با فرهنگ هستند؛ در محاورات خود برای اینکه سهم بیشتری بگیریم ضعف‌ها را بزرگ نکنیم و مشکلات خود را لاینحل جلوه ندهیم.

او ادامه داد: امنیت، احترام، وفاق و همدلی در استان از جمله ویژگی‌های مردم استان بوشهر است و باید به این امنیت و وحدت برای حل مشکلات کمک کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به کار‌های انجام شده در بخش هنر استان، عنوان کرد: کار‌هایی که در حوزه هنر انجام می‌شود همواره با موانع فرهنگی و بسیاری از بحث‌ها روبه‌رو است، اما دولت برای حفظ جایگاه هنرمندان حتی تیر و ترکش می‌خورد.


بیشتر بخوانید


موازی کاری ادارات مشکل مهم جامعه امروز

ایرانی افزود: مهمترین مشکل ما امروز ناهماهنگی بین دستگاه‌ها و موازی کاری فراوان است پس باید مراقب بود، چون دیگران ما را می‌بینند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ملت ایران برای رسیدن به دموکراسی و مردم سالاری هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند، عنوان کرد: رای سالم هزینه دارد و برای رسیدن به آزادی و توسعه راهی جز عبور از صندوق‌های رای نداریم.

ایرانی ادامه داد: مردم در برخی از رقابت‌ها به طور مثال در فوتبال از پیروزی تیم مورد علاقه خود خوشحال می‌شوند حتی اگر این پیروزی برای آن‌ها هیچ نفعی هم نداشته باشد، اما عده‌ای قرار گذاشتند همیشه رو در روی مردم این حس پیروزی را تبدیل به شکست کنند و این مطالبه بر حق مردم را تبدیل به مانع کنند تا دیده شوند.

برخی در انتخابات به شعور مردم توهین می‌کنند

او با اشاره به برخی تخلف‌های انتخاباتی از جمله توزیع کالا‌های اساسی و یا خریدن رای مردم در زمان انتخابات گفت: عده‌ای دوست دارند به این شیوه با ملت رفتار کنند و نگاه حاکمیتی مردم را به ۲۰۰ هزار تومان بفروشند. در برخی از انتخابات‌ها بعضی از افراد به شیوه‌های مختلفی به شعور مردم توهین می‌کنند این درحالی است که رای ملت تضمین کننده آینده فرزندان ما است.

آن‌هایی که به  بیت المال خیانت کردند، پاسخ دهند

معاون استاندار بوشهر با تاکید براینکه مسئولان با سلامت نفس کار و زندگی می‌کنند،گفت: دولت‌های ما سالم هستند و آن‌هایی که به اعتماد مردم و بیت المال خیانت کردند و به عبارتی، دزد‌هایی که از بیت المال بردند و اعتماد مردم را خدشه دار کردند، بروند پاسخ دهند.

ایرانی تاکید کرد: ملت ایران ملتی است که محبت را به دنیا آموزش داد و دردمندان را زیر چتر خود گرفت و با توجه به تحریم‌های ظالمانه در این شرایط بحران اقتصادی اگر به درد هم نرسیم کسی نیست که به درد مردم برسد.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر هم گفت: ممکن است دولت اشکال‌هایی داشته باشد، ولی به این معنی نیست که همه خوبی‌ها را باید کنار گذاشت و تنها به اشکالات پرداخته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.