معاون استاندار بوشهر گفت: تعصب کور، افراطی‌گری و خشونت هیچ جایگاهی ندارد و تمدن ایران با اقوام و اقلیت‌های متنوع به همزیستی و مدارا در دنیا شناخته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با شورای روحانیت و ائمه جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، روح وحدت در کشور حاکم بوده و شیعه و سنی برای دفاع این انقلاب شجاعانه ایستاده‌اند. صفوف به هم پیوسته اقوام و اقلیت‌های ایرانی توطئه دشمنان را نقش بر آب، و عزت ملت ما را افزون کرده است.

او ادامه داد: اجرای حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید تاکیدی بر حفظ کرامت و حرمت شهروند ایرانی است و این که همه مردم از حقوق شهروندی مساوی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه ایران متعلق به همه ایرانیان است، گفت: در فرهنگ دینی ما، تعصب کور، افراطی‌گری و خشونت هیچ جایگاهی ندارد و تمدن ایران با اقوام و اقلیت‌های متنوع در دنیا به همزیستی و مدارا شناخته شده است. بر همین اساس است که در کشور یکپارچه ما همان طور که در خوشی‌ها با هم سهیم هستیم در سختی‌ها نیز منسجم و متحدیم و هیچ فاصله‌ای بین ما وجود ندارد.

ایرانی عنوان کرد: به حول قوه الهی، هدایت رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم، تحریم‌های ناجوانمردانه، مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا را پشت سر می‌گذاریم و پیروز خواهیم شد. همان گونه که در دفاع مقدس به برکت خون شهدا پیروز شدیم از این مرحله سخت هم عبور خواهیم کرد.

دیدار با خانواده شهید حسن آگوش و شهید احمداحمدی و دو تن از مددجویان نهادهای حمایتی در عسلویه و جم از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در سفر یک روزه به جنوب استان بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.