مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه اندازی دبیرخانه دائمی ویژه برنامه «هم‌دانشگاهی» در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پس از برگزاری ویژه برنامه "هم‌دانشگاهی" از سری برنامه‌های سالگرد سردار سلیمانی، مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در نشستی تصمیم گرفته‌اند تا دبیرخانه دائمی این ویژه برنامه در استان کرمان ایجاد و راه‌اندازی شود تا بتواند برگزاری این مراسم را فرماندهی و سازماندهی کند.

عارفی به بیان گزارشی از برگزاری این ویژه برنامه در کرمان پرداخت و تصریح کرد: در سالگرد سیدالشهدای مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران بزرگوار وی، قرار بر این شد، جلسه‌ای در کرمان به‌صورت مجازی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شود که در این زمینه ما همکاری خوب رییس دانشگاه علوم پزشکی و استقبال وی را داشتیم.

او افزود: پیشنهاد دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بر این بود که این ویژه برنامه به صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار شود و همچنین مسئولیت نرم‌افزاری برنامه‌ها، اجرا و محتوا بر عهده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان باشد و از سایر دانشگاه‌های دیگر استان نیز استفاده شود.

حجت‌الاسلام عارفی تصریح کرد: در نشستی که به‌منظور برنامه‌ریزی بیشتر در تهران و با حضور معاون وزارت بهداشت، معاون وزارت علوم به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، معاون و مدیر امور سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار شد، قرار شد که این ویژه برنامه به‌صورت نیمه‌حضوری و مجازی با برد ملی و بین‌المللی برگزار شود.

او بیان داشت: به‌دنبال برگزاری نشست‌های تهران، نشست برنامه‌ریزی با حضور روسای دانشگاه‌های استان با ریاست رییس دانشگاه شهید باهنر نیز در کرمان برگزار شد که قرار شد بخش محتوایی و برنامه‌ریزی، اجرا و تنظیم محتوا بر عهده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان باشد و مقرر شد دانشگاه باهنر، تالار وحدت این دانشگاه را در اختیار بگذارد و در این راه پشتیبانی و مشارکت کند، دانشگاه آزاد نیز کمک مالی را متقبل شود و دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی بخش نمایشگاهی و همکار‌ی با انتظامات را بر عهده بگیرند.

حجت‌الاسلام عارفی افزود: به منظور برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد، نزدیک ۱۰ جلسه در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد و ثمره آن برگزاری این ویژه برنامه با وجهه ملی و بین‌المللی بود که برخی از روسای دانشگاه‌های کشور عراق به‌صورت آنلاین این ویژه برنامه را دنبال کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ویژه برنامه "هم دانشگاهی" از نظر فنی و برنامه‌ریزی و اجرا مورد پسند میهمانان به‌ویژه افرادی که دارای اطلاعات فنی بودند، واقع شد و تحسین برانگیز بود، به طوری که معاونت فرهنگی سیاسی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور این برنامه را بهترین برنامه اجراشده در کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام عارفی از تمامی کسانی که سهم عظیمی در اجرای این برنامه داشتند، به ویژه دانشگاه‌های شهید باهنر، آزاد اسلامی، فرهنگیان و بسیج دانشجویی قدردانی کرد.

او ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این ویژه برنامه، دبیر آینده این دبیرخانه بتواند راهی که آغاز شده را به زیبایی بهتر در سال‌های آینده طی کند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار