مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با بازسازی تعداد ۱۲۱ قطعه در آذر ماه امسال، مجموع قطعات بازسازی شده در این نیروگاه طی ۹ ماه سال ۹۹ به ۹۴۳ قطعه رسید.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به عمر بالای بسیاری از تجهیزات در این نیروگاه و اثرگذاری این موضوع بر میزان راندمان و بازدهی در تولید انرژی برق گفت: نبود قطعات مورد نیاز و انجام تعمیرات در زمان مناسب، امکان خارج شدن واحد‌ها از مدار یا کاهش میزان تولید را در پی دارد.

او با بیان اینکه بازسازی و بهسازی قطعات نیروگاهی از رویکرد‌های مهم در نگهداری و پایداری واحد‌های تولید برق محسوب می‌شود، افزود: مهمترین مزیت بازسازی قطعات در داخل نیروگاه، کاهش هزینه‌ها و همچنین کاهش زمان تعمیرات تجهیزات نیروگاه به شمار می‌رود.

محمدی اظهار داشت: با بازسازی تعداد ۱۲۱ قطعه در آذر ماه امسال، مجموع قطعات بازسازی شده نیروگاه رامین در ۹ ماه سال ۹۹ به ۹۴۳ قطعه رسید.

نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت قرار میدهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.