مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با ساخت تعداد ۱۱۳ قطعه در آذر ماه امسال، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی ۹ ماهه سال ۹۹ به ۶۱۶ قطعه رسید.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از اهداف شرکت مدیریت تولید برق اهواز ساخت و تامین نیاز‌های های خود از پتانسیل داخلی است و با تکیه بر تخصص، تجربه و خودباوری پرسنل سختکوش نیروگاه توانستیم چشم انداز روشنی از این رویکرد را به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به نقش این قطعات در روند بهره برداری، کاهش زمان تعمیرات و همچنین کاهش هزینه‌ها افزود: یکی از افتخارات این نیروگاه در سال‌های اخیر، گام برداشتن در مسیر خودکفایی، نبود وابستگی و تامین نیاز‌های خود از منابع داخلی است و خدا را شاکریم که توانستیم در این مسیر دستاورد‌های متعددی را کسب نمائیم.

محمدی اظهار داشت: با ساخت تعداد ۱۱۳ نوع قطعه در آذر ماه امسال، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی ۹ ماه امسال ۹۹ به ۶۱۶ نوع قطعه رسید.

شاهین شاهین زاده سرپرست نظارت بر کارگاه تراشکاری نیرو‌های رامین تصریح کرد: ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه به صورت مهندسی معکوس و با رعایت الزامات و استاندارد‌های مربوطه صورت می‌پذیرد و طی سال‌های اخیر نیز با ساخت این قطعات توانستیم بخش عمده‌ای از چالش‌های نیروگاه رامین در این خصوص را کاهش دهیم.

او با اشاره به استفاده از متریال مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید متریال نو، مجموع قطعات ساخته شده از این ۶۱۶ قطعه طی ۹ ماه امسال را ۶ هزار و ۳۹۸ قطعه اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار