وزارت بهداشت هند از افزایش شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی به رقم ۹۰ نفر خبر داد. ب

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه ان دی تی وی، وزارت بهداشت هند امروز، شنبه اعلام کرد شمار افرادی که به گونه جدید کرونا که برای نخستین بار در انگلیس در ماه سپتامبر کشف شد، مبتلا شده اند، به عدد ۹۰ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، داده‌ها نشان می‌دهد هشت مورد از این موارد ابتلا به گونه جدید کرونا که به نظر می‌رسد عفونی‌تر باشد، جدید هستند.

طبق اعلام ان دی تی وی، ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ هزار و ۲۲۲ مورد ابتلای جدید به کرونا مشاهده شده که با این حساب، شمار مبتلایان به کرونا به بیش از ۱۰ میلیون و ۴۴۳ هزار نفر رسیده است.

افزیش شمار بیمارانی که از گونه جدید کرونا رنج می‌برند در حالی رخ داده است که هند منتظر توزیع واکسن جدید کروناست.
گفتنی است در انگلیس، ویروس جهش یافته کرونا منجر به افزایش موارد ابتلا به کرونا شده است. در انگلیس، صادق خان، شهردار لندن روز جمعه اعلام کرد اعلام کرد این شهر در حالت بحرانی قرار دارد.

«صادق خان» شهردار لندن، روز جمعه نسبت به وضعیت همه گیری کرونا در انگلیس و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های این کشور هشدار داد و اعلام کرد «حادثه‌ای بزرگ» در حال رخ دادن در بیمارستان‌های انگلیس است و سازمان خدمات بهداشتی انگلیس توانایی رسیدگی به این حجم از بیماران کرونایی را ندارد او در اادمه افزود: «تعداد افراد نیازمند به دستگاه تنفسی در بیمارستان‌ها ۴۲ درصد افزایش داشته و از ۶۴۰ نفر به ۹۰۸ نفر در یک هفته رسیده است.»

روز گذشته رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند که آمار مرگ و میر روزانه کرونایی ظرف ۲۴ ساعت گذشته آن در انگلیس به هزار و ۳۲۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار