مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از برگزاری نشست تخصصی با موسسین آموزشگاه‌های علمی آزاد با هدف ارتقاءی کمی و کیفی در پذیرش کنکور ۱۴۰۰ خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه ارتقای مسئولیت اجتماعی مدیران ارگان‌ها و سازمان‌ها در برنامه موفقیت دانش آموزان در کنکور موثر است، گفت: میزان تعهد مدیران، برنامه ریزی دقیق و منظم در ارتقای کیفی و کمی پذیرش در کنکور لازم و ضروری است.

او بر اهمیت همکاری در زمینه عملکردی و تعامل آموزشگاه ها‌ی علمی آزاد با مدارس جهت شناسایی و حمایت دانش آموزان مستعد و نیازمند خدمات آموزشی در مناطق محروم تاکید کرد.

معتوکی در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و مناسب جهت ارتقای کیفیت آموزشی و کنکور ۱۴۰۰، افزود: موفقیت آموزشگاه‌های علمی آزاد و مدارس دولتی در ارتقاء عملکرد آموزش و پرورش منطقه بی تاثیر نیست.

در ادامه این نشست سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز، با ارائه آمار به تجزیه و تحلیل کنکور ۲ سال قبل این ناحیه پرداخت و بر همکاری و تعامل آموزشگاه‌های علمی آزاد در ارتقای کیفی و کمی کنکور ۱۴۰۰ تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.