مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تهیه ۷۰۰ تبلت برای دانش آموزان استثنایی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نظارت بر استمرار آموزش دانش آموزان استثنایی، از برنامه‌های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت است که بر همین اساس در قالب تفاهم نامه‌ای با سازمان مدارس استثنایی کشور و به صورت مشارکتی ۷۰۰ تبلت ویژه دانش آموزان استثنایی  تهیه و توزیع خواهد شد.

او اعتبار اختصاص یافته برای تهیه و توزیع این تعداد تبلت را  ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود:  نیمی از آن از سوی استانداری خوزستان و نیم دیگر  با کمک سازمان مدارس  استثنایی کشور تامین خواهد شد.

مودت با بیان اینکه ستاد ارتقای کنکور به صورت اثربخش در این حوزه اقدام کرده است، اظهار داشت: کسب رتبه‌های زیر یک هزار کنکور سراسری ۹۹ در مدارس شاهد ۳۶/۵ درصد و میانگین قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به ترتیب ۳۷/۵ و ۴۰ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: دبیرخانه کشوری جشنواره خوارزمی یک هزار و ۹۶۱ اثر در حوزه نانوتکنولوژی از سراسر کشور دریافت کرده است که از این تعداد ۲۵ اثر برگزیده برای داوری نهایی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد و در نهایت زهرا قنبری، در بیست و دومین جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این حوزه شد.

این مقام مسئول در پایان گفت:  ارتقای شاخص‌های کیفی مجموعه تعلیم و تربیت در اولویت برنامه‌های عملکردی آموزش و پرورش خوزستان قرار دارد که در مسیر تحقق این هدف از همه ظرفیت‌های مرتبط استانی استفاده می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.